Ja, nu är det dax.

Nu ger jag upp. Jo, det är så.
Det här hamnar så långt der på prioriteringslistan att jag får ångest. (Nä, det får jag inte, men det låter mer dramatiskt då). Jag gör inget annat än att jobbar, kör bil och sover. Däremellan byter jag ett gäng blöjor och matar. Jag läser inte ens tidningarna längre. Jag som trodde att det var slappt att jobba. Nu inser jag att jag hade fel. Eller så är jag inte tillräckligt varm i kläderna än, så jag fortfarande försöker se ut som jag gör något vettigt. Då underlättar det inte att chefen hela tiden ser min skärm.

Min hjärna är uttömd. Jag kommer på en del bra saker att blogga om dock, men när jag väl sitter här så är de som bortblåsta. Så nu känns det bara som att det här är ett måste-moment som jag nu lägger ner. Det här blir mina sista rader på ett tag.
Sad to say.

Men hörni, jag kommer fortfarande läsa era bloggar. Jo, det är sant. Kanske inte lika ofta som förut, men det gör bara att när jag väl läser finns det mer av det goda.

Fridens.
(Jag har även slutat röka. Önska mig gärna lycka till)

Kommentarer
Postat av: J

Men prrrkele =(

Men du har rätt, man kan ju inte låta blogga knuffa bort nåt annat, eftersom ungefär allt annat är viktigare...

Hör av dig om du kommer tillbaka!

2008-09-26 @ 20:42:39
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: ann

Lycka till med rökningen och grattis!!

2008-09-29 @ 12:38:16
URL: http://annramberg.blogg.se/
Postat av: Mli

Bra där! Rökningen alltså, inte nedläggningen. Som tur är har du ju trappat ner så chocken känns inte lika hård. Ha det så gött, kram!

2008-09-29 @ 12:44:22
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm. Slutat röka ja, på tiden. Gjorde du inte d när du gick med Sandro oxå? Så va du så dum att börja igen?

2008-10-02 @ 12:51:02
Postat av: Sandy

Håller tummarna! Börja inte röka igen! ... Joo, bara lite vattenpipa med vaniljsmak ibland ;-)

//Kramen

2008-10-05 @ 11:35:00
URL: http://sometimesalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0